Verzending & bezorging

Verzending & bezorging

 

Op deze pagina staan de meest gestelde vragen over verzenden gesorteerd op onderwerp.
Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op en wij regelen het voor u!

Wij gebruiken UPS Standard binnen Europa en een koeriersdienst voor zendingen tot ca 30kg. Hierboven zullen we een speciale transporteur inschakelen.
Heeft u de zending bij voorkeur via uw eigen DHL-, FedEx- ,UPS of ander vervoerders account, dan is dat uiteraard geen enkel probleem!

We verzenden wereldwijd. Levering naar landen buiten de EU kan wel tot tien werkdagen duren. Binnen de EU duurt een levering één (B+NL) tot drie werkdagen. Op verzoek kunnen we ook UPS Express(Saver), of een spoedkoeriersdienst gebruiken voor snellere aflevering.
Heeft u de zending bij voorkeur via uw eigen DHL-, FedEx- of UPS-account dan is dat uiteraard geen enkel probleem!

De verzendkosten zijn direct gerelateerd aan de grootte en het gewicht van het pakket. Daarnaast wordt een bedrag berekend dat de kosten dekt voor verpakkingsmateriaal en eventuele speciale handelingen die nodig zijn om het pakket te kunnen verzenden.
U kunt deze tarieven als richtlijn gebruiken voor zendingen tot 3 kg :

€ 15 voor orders onder de € 150 excl. BTW
€ 10 voor orders onder de € 250 excl. BTW

Hogere kosten bij zwaardere zendingen of zendingen die een speciale behandeling vereisen (gevaarlijke stoffen), zullen we vooraf doorgeven.

Bij IBAN betalingen in Euro’s rekenen wij geen bankkosten.
Bij IBAN betalingen in USD berekenen wij € 15 bankkosten

Wanneer wij de verzending verzorgen berekenen wij de UPS tarieven.

Administratiekosten zijn als volgt, met een minimaal bestelbedrag van € 50
€ 15 voor orders onder de € 150 excl. BTW
€ 10 voor orders onder de € 250 excl. BTW

Hogere kosten bij zwaardere zendingen of zendingen die een speciale behandeling vereisen (gevaarlijke stoffen), zullen we vooraf doorgeven.

Bij IBAN betalingen in Euro’s rekenen wij geen bankkosten.

Bij IBAN betalingen in USD berekenen wij € 15 bankkosten.

De levertijden worden vooraf afgesproken bij de offerte. Daarna zullen deze op onze orderbevestiging vermeld worden. Mocht er er onverhoopt vertraging optreden, wat gelukkig zeer uitzonderlijk is,  dan ontvangt u van ons een gewijzigde orderbevestiging. U kunt ervan uitgaan dat wij dit proberen te voorkomen en al tekst en uitleg hebben gevraagd bij de leverancier.  Wanneer de wijziging erg ingrijpend is dan zullen we eerst contact met u opnemen over het verdere verloop van de order.

Om levertijden zo kort mogelijk te houden bestaat er soms de mogelijkheid dat  zendingen rechtstreeks bij u af laten leveren.  Dit is standaard bij Uitbestedingsorders.

Overigens worden overschrijdingen van levertijden  (en andere afwijkingen) door leveranciers bijgehouden in onze ISO metingen. Hierdoor krijgen we een realistisch en actueel beeld van onze leveranciers.

Wordt uw pakket bezorgd via UPS dan ontvangt u, indien gewenst, bericht per e-mail op het moment dat wij uw bestelling verzenden. Deze e-mail bevat een link naar de website van UPS waar u de huidige status en locatie van uw pakket kunt zien. Laat ons a.u.b. weten wanneer hier behoefte aan is. Echter, wordt uw pakket bezorgd via de gewone post, dan is er geen optie om uw bestelling te volgen.

Wanneer artikelen aan u  worden verzonden vanuit Nederland zijn er geen douanekosten voor EU klanten.  Wanneer we de bestelling van buiten de EU rechtstreeks aan u laten verzenden dan kunnen hier heffingen of andere douane-gerelateerde kosten op worden geheven. Deze kosten zijn te allen tijde voor de klant/ontvanger en kunnen nooit worden verhaald op Kreisler Import BV.

Afhankelijk van wat vooraf afgesproken is kan er een aparte factuur volgen voor nagekomen douane- of inklaringskosten voor rechtstreekse zendingen van buiten de EU.

Wanneer het pakket wordt geleverd door UPS, DHL, FedEx of een andere koeriersdienst, dient u te tekenen voor ontvangst.

In principe zijn alle bestelde artikelen niet retourneerbaar of annuleerbaar. Uitzondering hierop is wanneer het product beschadigd ontvangen wordt of het niet functioneren van het product binnen de garantieperiode.

In dat geval kan een retourverzoek (RMA) bij ons gedaan worden. Dit kan hier.

Niet gevonden wat u zoekt?